آوای حرکت

حرکت کن شاید ببازی...! حرکت نکنی حتما می بازی...!

آوای حرکت

حرکت کن شاید ببازی...! حرکت نکنی حتما می بازی...!

خداوکیلی بشین، بین خودت و خدا محاسبه کن...


چی کاره می خوای بشی ،شغلت چیه،چه قدر به شغلت نیازه، چرا نمی ری مستندساز بشی،فیلم ساز بشی؛رسانه چی بشی . نداریم یک نفر هم نداریم ،روحانی چند تا کم داریم، پزشک چند تا کم داریم،مهندس چند تا کم داریم دانشمند چندتا کم داریم،رسانه چی چندتا کم داریم کار دین رو زمین مونده ها...


گفته شده از نسل سوم کربلا

فکر می کنید که جهاد اصغر نیست تا از جان و مال خود در راه  خدا بگذریم باید از چه چیز دیگری در راه دین خدا گذشت شاید خدا می خواهد که از شغلمان بگذریم و شغل دیگری را برای خداوند و در راه خدا برگزینیم...


نظرات 5 + ارسال نظر
شهادت آرزومه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:58 http:// hosseinjp.blogfa.com

آقا ابراهیم درس بزرگی گرفتم از فردا وبلاگم رو تند تند بروز می کنم دستتون درد نکنه که این مطلب رو گذاشتید خیلی خوش حال شدم که نظرم درست شد که که وبلاگ رو درست کردید

تک تیرانداز شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:01

سلام به شما ‍‍ حاج آقا گل گفتی اما کی که بره انجام بده

خاکریز12 چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 http://khakriz12.blogfa.com

شاید اگر این ماجرا را از کس دیگری می شنیدم باور نمی کردم .

حتی شاید مسخره می کردم.آنها را متهم به خرافه و...می کردم.

اما با عنایت خدا و نظر لطف شهدای گمنام فرزند من دیگر هیچ مشکلی ندارد.......

mahdi.kh جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:02 http://shahedeparvaz.blogfa.com

سلام
این جوری پیش بری میان نصف برت میدارن برن پسر. وبلاگه امیدوارم روز به روز بهتر بشه

یوسف یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59

اگر امکانش است صحبت های آقای پناهیان را بیشتر بزارید

سلام چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد