آوای حرکت

حرکت کن شاید ببازی...! حرکت نکنی حتما می بازی...!

آوای حرکت

حرکت کن شاید ببازی...! حرکت نکنی حتما می بازی...!

خانه ات روشن...

ساخت مسجد روستای چنار از محروم ترین روستاهای بخش سرفیروزآباد کرمانشاه که یک سال پیش توسط حجت الاسلام قرائتی وبچه های جهادگر ستاد معبری به آسمان افتتاح شد 

چند آجر

     برایت کنار گذاشته ام

                      خانه ی روشنی 

                                 خواهی داشت

                                                آن وقت 

                                                    که دلی را روشن می کنی

                                                                                   جهادگر؛؛؛

راستی...

 پیراهنت را دوست دارم 

                                همین...؛

نظرات 21 + ارسال نظر
ساجدی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:15

سلام
خدا توفیق بده دوست عزیز
حالا که اهل ایمان هستیُ‌یادداشت های اسلام و شمشیر رو بخون از این وبلاگ اول. وبلاگ دوم هم چند تا یادداشت مفید داره که شاید خوشت بیاد


http://purpirar.blogsky.com/
http://ultraimperialism.blogsky.com/

پشیمون چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:51

سلام داداش تا حالا پشیمون از گناهات رفتی در خونه خدا آدم هیچی نمیتونه بگه فقط سرش رو میندازه پایین وامیدوار به بخشش کریمه...
الان دقیقا همون حسو دارم نسبت به کار دیروزم...
به جون خودم امام زمان رو شاهد میگیرم که فقط برای شوخی اون پیام رو گذاشتم اگه میخواستم جدی بگم میزاشتم تو وبلاگ جهادی به جون داداش برای شوخی گذاشتم وقتی مصطفی گفت که چقدر ناراحت شدی ریختم بهم کل این پیام رو با ناراحتی و اشک ندامت فرستادم امیدوارم ببخشیم...

عیب نداره

بوق چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:54

سلام قرار بود در مورد خاطرات جهادی برام بگی
از دیروز منتظرم

سلام درحال جمع آوریم انشالله در اسرع وقت در خدمت هستم

بوق چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:08

الان بگو دیگه بسیار مشتاقم تو این دنیا که همه چیز تکراری و یکنواخته شاید این جهادی راه تازه و گشایش جدیدی باشه

اگه شلوغ کنى نمى گما شما اجازه بده چشم میگم

WD چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:26

بیا به روزم...

بلا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:58 http://raze-gha3dak.blogsky.com

گاهی باید آوازبخونی تاهمه بفهمن چه صدای قشنگی داری...

گاهی باید جلوطرف شالت از روسرت بیوفته تا موج موهات غرقش کنه

گاهی باید باباتو ازته دل بغل کنیو بگی:بامرام! هرچی دلت میخواد بهم گیربده

گاهی بایدپای حرفای ابجی کوچیکت بشینیو احساس کنی واقعابزرگ شده

گاهی بایدوقتی میری کوه ازته دل مثه دیوونه ها نعره بکشی تاهمه فک کنن خل شدی...

گاهی باید تو خیابون دستاتو بکنی تو جیب شلوارت. باآدامست بادکنک درس کنی...


سوءتفاهم نشه...من فقط میگم :


آدم گاهی بایدبه شخصیتش آزادی بده !

حاجی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:43 http://sefeed.blogsky.com

سلام علیکم ...

خواستیم عرض ارادت کنیم همین ...
التماس دعا

سلام بر حاجى عزیز
شما ثابت شده اى براى ما...

امیر چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:36

جهادی یعنی عشق به خدا وعشق و تلاش برای رسیدن به خدا

امیر چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:38 http://www.gharargahegomnami.blogfa.com

سلام
لینکت کردم تا دیگه عصبانی نشی
راستی به روزم با عیادت از جانبازان بیمارستان ساسان
حتما سر بزن

مهسا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 http://www.delane.blogsky.com

سلام. خدا شما جهادگرا رو اجر بده .... انشاالله با پیامبران و شهدا و صالحین محشور بشین

سلام ممنون همچنین

امیر پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:20 http://www.gharargahegomnami.blogfa.com

خسته نباشی داش ابرام

بوق پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:06

سلام این آجرها رو کجا گذاشتی بریم ببینیم؟
الآن دو روزه منتظرم در مورد جهادی توضیح بدی...
یادت باشه اگه خراب شدم یکی از مقصراش تویی...!!!!

سلام آقای بوق
ببین الان باید بری خدار رو شکر کنی که من یه نکته کوچیک در عین بزرگ بودن رو بهتون یاد دادم من در مورد جهادی توضیح ندادم فقط به خاطر اینکه به شما بگم اگر به اندازه منتظر بودن خاطرات جهادی منتظر امام زمان بودی تا الان آقا رو دیده بودی...برو خودتو اصلاح کن برادر من...
انصافا جواب رو داشتی

بوق پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:19

مثل اینکه شما دوست ندارید توضیح بدید...
ایراد نداره نگو من توبیست و چند سال زندگیم خیلی فضاها رو تجربه کردم هیچ کدوم بهم آرامش نداد الیته هییت و زیارات رو فاکتور بگیر!!بنظرم اومد شاید جهادی بتونه بهم آرامش بده تو ذهنم میارم حضور در مناطق محروم و کار برای مستضعفان اونم فقط و فقط برای خدا گفتم شاید بتونه بهم آرامشی که خیلی وقته دنبالشم بده...
باز هم هیچی نگو...
زکات علم یاد دادن اونه توکه رفتی جهادی زکاتش اینه که از تجربیات و خاطرات و خوبیهاش برامون بگی...
بدو...

بله زکات علم یاد دادن اما فدات بشم ماه رمضون هم شیطون تعطیله چه برسه به ما (حتی شما دوست عزیز)چه توقعاتی داریا ...فعلا تا چند روز اون مناطق رو تجسم کن تا ذهنت آماده بشه تا من کارمو شروع کنم

بوق پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:03

من فکر میکردم میتونم امام زمان رو تو جهاد و فضای جهادی ببینم حالا دیدن ظاهری امام رو نمیگم ولی با این جواب تو فکر کنم باید به غلط بودن اعتقادم پی ببرم و برم دنبال یه راه یا جای دیگه بگردم...!!!
اصلا نخواستیم!!!

اگه آدم ها بخوان که با جواب های دیگران به درست یا غلط بودن اعتقادشان پی ببرن که سنگ رو سنگ بند نمی شه آدم باید پای اعتقادش وایسه اگه فکر می کنید که توی جهادی میشه به امام زمان رسید پس پاش وایسید ...
خدایا عاقبت بخیرمون کن...

بوق پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:55

شما اعتقاد رو چطوری به دست میاری؟الا با سوال و جواب از افراد مطلع؟خوب بنظر میرسه توهم تو این زمینه مطلع هستی!!!لوی فکر کنم بایداز یه جا دیگه پیگیری کنم...

هر جا بری بازم میای همین جا ...
کجا بهتر از اینجا

بوق شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:39

این پاسخ آخریت رو خوندم فکر کردم مقابلم امام معصوم وایساده!!!!!!!!!تواضع هم خوب چیزیه

یعنى چى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه تواضعى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بوق یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38

هر جا بری باز برمیگردی همینجا؟
مگه.....؟؟؟؟؟!!!!!!
جدا چه فکری کردی...؟؟؟!!!!
اگه شوخی بود که هیچی ولی اگه جدی گفتی جواب قشنگ و در خوری به اعلام نیاز من ندادی!!!!!

مگه چی؟؟؟؟؟؟
من هیچ فکری نکردم
شوخی هم نکردم بازم میگم هرجا بری بازم برمیگردی اینجا اما منظور از اینجا (جهادبرای ...)بود

سجاد میرزایی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:37 http://moheb-110.blogfa.com

تقصیر ما نیست ...
معــــــلم خیانت را به ما یاد داد ...!!!
گفت " جـــــای خـــــــالی " را پر کنید ...!!!!

خب پر نمى کردى مگه زوربود...

سجاد میرزایی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:38 http://moheb-110.blogfa.com

رفیـــــــــــــــــــقــــــــ
خودمـ چطورهــــ ؟؟؟؟؟؟؟

البته چه اعتماد به نفسی دارم من .؟؟؟؟
ما کجا شما کجا رفاقت کجا ؟؟؟

سلام آره راست میگى شما کجا ما کجا...

سجاد میرزایی پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:04 http://moheb-110.blogfa.com

منظورم اینه که وجود من واسه شما افت داره .!!!

یعنی چی؟؟؟؟؟!!!!!!!

لبیک یا خامنه ای پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 http://mardanekarbala.blogfa.com

سلام دوست عزیز و خوبم چه وب زیبایی وچه مطالب ناب وارزشمندی دارید
در وب شهدا شرمنده ایم پست ها ومطالب زیبا جالب و جدید ریخته شده و این وبلاگ تازه بروز رسانی شده است اگر زحمتی نیست و اگر مایلید بر چشم ما قدم گذارید ونظرتان را درباره ی این که این بروزرسانی وب ما را زیبا تر کرده یا نه؟ و در مورد مطالب جدید نظر بدهید خوش حال میشویم از امدنتان به وب خدام الزهرا (س)

نام این پست ها : امام زمان از دیدگاه امام خامنه ای. عاشقانه هایی تقدیم به اقا خامنه ای. دیدگاههای مقام معظم رهبری پیرامون زن.
شهدا شرمنده ایم.شهیداوینی واقا خامنه ای.بیانات مقام معظم رهبری درباره ی شهدای هسته ای.وقتی درشهر امام رضا بی گناهی عادت میشه.بی حیایی تا چه حد؟؟؟؟؟. متن تبریک ماه رمضان.او میگفت؟؟ توبگو چه میگفت؟؟؟
ممنون میشویم اگر ادرس پایگاه مارابه دوستان وعزیزان خود برای ارائه نظر وبازدید مطالب بدهید اگر مایلد مارا لینک بفرمایید
اینجانب مدیر پایگاه فرهنگی هنری مذهبی شهدا شرمنده ایم به شخصه از شما بازدید کنندگان ودوستان عزیز تشکر میکنم وبه یاری شما دوستان عزیزم برای هر چه بهتر شدن وبلاگم نیازمندم.

مدیر این پایگاه : یکی از نوکران حضرت زهرا (س) ( محمد جواد پیلتن )

سلام آقا محمد جواد هم لینگ شدید هم سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد