آوای حرکت

حرکت کن شاید ببازی...! حرکت نکنی حتما می بازی...!

آوای حرکت

حرکت کن شاید ببازی...! حرکت نکنی حتما می بازی...!

جواب بی سوال

گفت:هرگاه مرا بخوانید،بی جواب نمانید

و چه زیباست که من هزاران جواب بی سوال دارم...!!

     و چه زیباست که من هزاران جواب بی سوال دارم...!!

          و چه زیباست که من هزاران جواب بی سوال دارم...!!

               و چه زیباست که من هزاران جواب بی سوال دارم...!!

نظرات 12 + ارسال نظر
daniYal دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:26 http://305tajrobimofidi.blogfa.com

...

محمد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:04

سلام
ابراهیم جان! لطف کن یه تالار گفتگو برای تبادل نظر در مورد اردوهای جهادی و موضوعات مختلف، توی وبت درست کن.
*تأثیرگذار خواهد بود.

محمد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:16

برای وبلاگت بیشتر کار کن، چون خیلی قوی نیست.
اینایی هم که میگن وبت خوب بود، عالی بود و ... چون خیلی دوست دارن، اینارو میگن، در حالی اگه خودشونو در جای حق قرار بدن، متوجه میشن که وبلاگ تو نسبت به وب ها و سایت های دیگه در سطح پائینی قرار داره.
خیلی دوست دارم!
فدات...

تشکر از نظرتون

سید سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:19 http://montagheman.blogfa.com

حاج ابراهیم میلاد امام حسین رو هم بهت تبریک میگم

تشکر سید جان

شاهد پرواز چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 http://shahedeparvaz.blogfa.com

سلام
داداش به خدا به خاطر انتخابات میرم بخشداری چهاردونگه کار میکنم البته کمیته فاوا خودمون سرم خیلی شلوغه شما که داداش مایی این لطف در حق ما بکن

چه لطفى ؟؟؟؟

ناشناس چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:56

فرمانده مردونه راس میگه وبت خیلی تعطیله،هی میگم از رو وب من الگو برداری کن ...
یه قالب شاختر ،یه نظر سنجی،یه آهنگ قشنگ،4تا تبادل لینک...
فدات،یاعلی

مهم محتویات مطلب هستش منم در تلاشم وبمو بهتر کنم وتا 2هفته دیگه یه تغییراتى میدم البته شما که در جریانید من چه جورى این وب رو راه انداختم...

آشنا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44

سلام دوست خوبم آقا ابراهیم اتفاقا وبلاگت خیلى هم خوبه من که خوشم اومده اینایى هم که میگن خوب نیست مى خوان خرابت کنن
امروز اومدى همایش میبینمت

ساکار چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:15

سلام زیبایی تو سادگی هست!
خوب یعنی اینکه آنکه از دل برآید بر دل نشیند
با افتخار لینک شدید
بهم سر بزنید

فدایی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:18 http://khatshekanevelayat.blogfa.com

سلام دوست عزیز.یه جاهایی بدجوری بهتون غبطه خوردم.یه کم که با خودم که فکر میکنم می بینم خیلی چیزارو میدونیم.اما به خیلی هاشون عمل نمیکنیم که به قول آیت الله بهجت اگه دونسته هامون رو عمل میکردیم ظهور نزدیک میشه.وای از این دونسته ها و نکرده های من...
با افتخار لینک شدید...

ناشناس پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:15

ای بابا ...فرملنده اشصن حال ندارم،معدل کلم میشه17.5،کتبیمم میشه14.80یعنی خیلی ستم بود این ترم...تازشم که جایزمو نمیدید...اشن تو عمره جهادی خمچین معدلایه توپی دیده بودید؟! ها؟ ها؟ها؟

باید بیشتر تلاش می کردی تعجب کردم که چرا اینقدر معدلت پایین شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:31

خب چرا ورداشتی نظرو خراب کردی!

کدوم نظر رو چى رو خراب کردم

مانیفیست جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:23

سلام

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد