آوای حرکت

حرکت کن شاید ببازی...! حرکت نکنی حتما می بازی...!

آوای حرکت

حرکت کن شاید ببازی...! حرکت نکنی حتما می بازی...!

حرف دل...دل...دل...

سالهاست زیستن را رها کرده ام...

نفس می کشم

به رسم عادت...


بقیه رو بیا تو ادامه مطلب بخون

من ودل...


قرار گذاشته ام با دل:

دل دل بس است

یکدل می شویم...


مگو...


می دانی،دردهای گفتنی خوب      است    اما.. امان

از نگفتنی ها که

این مگو ها همیشه قد سکوت آدم هاست...


حرکت...


از آهسته رفتن نترس

از بی حرکت ایستادن بترس...


همراه نفس..


مرد جنگ ونبردیم با ولایت همدردیم

ای شهید بیا بیا

لحظه ای فقط لحظه ای نفست را  

به این دل بی نفس ما قرض بده...


سیاست ما...


چقدر فکر کردن بهت شیرینه

+شیرینی دوست داری؟

اوهوم

و جالبه که دکتر هم بهم گفته بخور برات خوبه

+کاش دکتر به منم میگفت

من بگم فایده ای نداره؟

+بگو

شیرینی بخور

من شیرینم

+مسئله رو سیاسی نکن...


پریشان...


مرا که با تو شادم

پریشان نکن...


خدا تنها میخواهدت...


نشسته است و خیره خیره لباسهایش را نگاه میکند...


راست شو...!


آهای دورغی که به زور مصلحتی شده!

میخوام همانی باشی که می خوام...


پرواز...


من مانده ام که تو با چه کسی

همسفر شده ای

پرواز نکن...

کوچه شد کربلایت مادر...


برویم از دنیا...


اصلا بیا

از حوصله زمین

سر برویم

جای ما اینجا نیست

باورکن...

نظرات 3 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:25

بیشتر باهم آشنا بشیم

سلام خوش اومدی بفرما...

پروفسور شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 http://http:/otagham.blogsky.com

من که دلم میخواد برم تو آسمون!!!!

ناراحت نباش حتما میری

سادنا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:03 http://nevna99.blogfa.com

سلام بزگوار ممنون از حضورتون وبلگ شما هم جالب بود

سلام
بابت حضور قشنگتون ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد